~Mari Berdoa!^_^~

Ya Allah
Sesungguhnya aku mohon kebajikan dan keselamatan di dunia dan akhirat
Ya Allah
Sesungguhnya aku mohon kebajikan dan keselmatan dalam agama,dunia,keluarga,dan hartaku
Ya Allah
tutupilah auratku(aib dan sesuatu yg tdak layak dilihat org ln)
dan berilah ketenteraman di hatiku

Wahai Tuhan Yang Maha Hidup
Yang Maha Berdiri Sendiri
dengan rahmatMu aku meminta pertolongan,
perbaikilah segala urusanku
dan jgnlah diserahkn kpdku sekalipun sekejap mata(tanpa mendapat pertolongan dariMu)

Ya Allah
Sesungguhnya aku berlindung kpdMu dgn keredhaanMu
agar selamat dari kebencianMu
dan dgn keselamatamMu
agar selamat dari siksaanMu
Aku tidak membatasi pujian kpdMu


Ya Allah
Ampunilah dosaku
berilah rahmat kpdku
tunjukilah aku ke jalan yg benar
gantilah musibahku dengan yang lain
yang menggembirakan hatiku
Selamatkanlah aku dari segala musibah
berilah aku rezeki yang halal
dan angkatlah derajatku

Ya Allah
Ampunilah seluruh dosaku yang kecil dan besar
yang telah lepas dan yang akan datang
yang aku lakukan dgn terang2an dn yg tersembunyi
*berdoalah dengan penuh keikhlasan..Allah Maha Mendengar doa hamba2nya..yakinlah dengan doa kita..kerana itu sahaja kekuatan yg kita ada utk menempuh hidup yg seterusnya..yakinlah bahawa Allah mmg memeperkenankan doa kita..cuma bentuk yg berbeza-beza setiap org..insyaAllah..=))
tiada yg dpt berada lbih dkat dgn kita melainkan ALLAH<3
"Dan sungguh,Kami tlah menciptakan manusia dan mengetahui apa yg dibisikkan oleh hatinya, dan Kami lbih dkat kpdnya drpd urat lehernya" (50:16)

2 comments:

Najihah | March 6, 2010 at 1:51 AM

jazakillah kak naqlis....bagus doa ni..

Anonymous | March 9, 2010 at 7:23 PM

salam naqlis!

nice doa! insyaAllah bile dihayati ngn hati yg ikhlas, tak sanggup kot nk buat laranganNya

jazakillah!
(kena ikhlaskn diri Lillahitaala!)
kB